Κυριαρχία στην ψηφιακή διαφήμιση από Facebook και Google

Τα στοιχεία μαρτυρούν την απόλυτη κυριαρχία της Google και του Facebook στον ψηφιακό διαφημιστικό χώρο.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το Business Insider, το 77% των διαφημιστικών εσόδων στο ψηφιακό τοπίο αποδίδονται στους δύο κολοσσούς του Διαδικτύου, στο Facebook και τη Google, σύμφωνα με τα στοιχεία εταιρειών που μελετούν τη σχετική διαφημιστική αγορά στο αμερικανικό Διαδίκτυο. Εντυπωσιακά είναι τα ποσοστά του ρυθμού της ανόδου των εσόδων από την ψηφιακή διαφήμιση, τα οποία έφτασαν στο 99% την περασμένη χρονιά, με το 77% αυτών να ανήκει στο Facebook, το οποίο δείχνει μία πολύ ενδιαφέρουσα δυναμική ανόδου στο πεδίο της ψηφιακής διαφήμισης.

Κατά τη διάρκεια του 2015, η Google και το Facebook συγκέντρωναν το 72% της διαφημιστικής δαπάνης στο Διαδίκτυο, ενώ πλέον αυτό το ποσοστό έχει διαμορφωθεί στο 77% κατά τη διάρκεια του 2016. Το αμερικανικό διαφημιστικό τοπίο στο Internet είναι ένας εξαιρετικά κερδοφόρος χώρος, αφού έχει αξία 72.5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IAB για το 2016. Αρκεί εδώ να αναφερθεί ότι σημειώθηκε άνοδος 21.8% στην αξία του μέσα σε ένα χρόνο, αφού το 2015 η αξία του είχε υπολογιστεί στα 59.6 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Google και το Facebook δεν έχουν δώσει αναλυτικές πληροφορίες για τα κέρδη τους που προέρχονται αποκλειστικά και μόνο από τις διαφημίσεις στο Διαδίκτυο, σύμφωνα με το Business Insider, αλλά είναι προφανές ότι ένα μεγάλο μέρος της κερδοφορίας τους πηγάζει από εκεί.