Βραβεία στη Vodafon για την εξυπηρέτηση πελατών

Τρία νέα βραβεία απέσπασε η Vodafon για την εξυπηρέτηση πελατών. Η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας είναι πολλά χρόνια στη χώρα μας, παρέχοντας εκτός των προϊόντων της, υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών.

Έτσι, είναι απόλυτα φυσιολογικό που απέσπασε τρία βραβεία στο πλαίσιο της διοργάνωσης των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ*), μεταξύ των οποίων και το Βραβείο για τον καλύτερο «Οργανισμό της Χρονιάς», διάκριση που επιβεβαιώνει την προσήλωση της εταιρείας, στην παροχή εξαιρετικής εμπειρίας εξυπηρέτησης στους πελάτες της.

Επιπρόσθετα, η Vodafone έλαβε Βραβεία στις κατηγορίες «Επαγγελματίας της Χρονιάς» και «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς», διάκριση που αφορά στην Ομάδα Εξυπηρέτησης για επιχειρήσεις και επαγγελματίες και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισαν την εξυπηρέτηση του πελάτη ως προσωπική υπόθεση. Άλλωστε η Vodafone είναι η μόνη εταιρεία που υποστηρίζει με προσωπικό σύμβουλο όλους τους εταιρικούς πελάτες, ανεξαρτήτως μεγέθους, αλλά και τους ιδιώτες που έχουν σταθερό και κινητό στη Vodafone.

Tags: