Για τον κ. Τσαβαρή, η δημιουργία της (έστω και μονής) υποθαλάσσιας σύνδεσης είναι μια άστοχη επιλογή. «Το νησί μας έχει χίλια προβλήματα. Δεν έχει δίκτυο διαχείρισης ομβρίων, δεν έχει ολοκληρωμένη αποχέτευση, δεν έχει σοβαρές υποδομές Υγείας. Η διευκόλυνση της οδικής σύνδεσης θα φέρει κάθετη αύξηση του πληθυσμού, μέσα από ένα νέο κύμα αυθαίρετης δόμησης».Οι διαμαρτυρίες των φορέων της Σαλαμίνας έφθασαν μέχρι το υπουργείο Υποδομών. Εκπρόσωποι του νησιού και βουλευτές Πειραιά συναντήθηκαν προχθές με τον κ. Βορίδη, ο οποίος δεσμεύτηκε ότι θα ξεκινήσει διάλογο με τοπικούς φορείς και ότι «δεν θα υπάρξουν περαιτέρω ενέργειες που θα αφορούν το έργο μέχρι την εκλογή νέας πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου».Εκ διαμέτρου αντίθετη είναι η στάση του Δήμου Λευκάδας. Εκεί το έργο αφορά την αντικατάσταση της υπάρχουσας πλωτής γέφυρας με μια υποθαλάσσια σήραγγα, αλλά και τη δημιουργία (και διαχείριση) μιας νέας μαρίνας μεγάλων σκαφών. «Βλέπουμε το έργο καταρχήν θετικά, θεωρούμε ότι θα δώσει λύση στο οξύ κυκλοφοριακό πρόβλημα των θερινών μηνών», λέει ο δήμαρχος κ. Κώστας Αραβανής.«Το βασικό είναι ότι όλη η κυκλοφορία δεν θα περνά μέσα από το κέντρο της πόλης, όπως σήμερα, αλλά από τον περιφερειακό. Επιπλέον η μεγάλη μαρίνα θα είναι ένα σημαντικό αναπτυξιακό έργο για το νησί. Χρειαζόμαστε, βέβαια, ένα ειδικό καθεστώς στα διόδια για όσους ζουν ή δραστηριοποιούνται καθημερινά στη Λευκάδα». Και τα δύο έργα προβλέπεται ότι θα κατασκευαστούν με συμβάσεις παραχώρησης (για 25 - 30 έτη) και θα χρηματοδοτούνται από διόδια (στην περίπτωση της Λευκάδας και από τη διαχείριση της μαρίνας).